N Newsletter
Projektujemy zachwycające produkty i usługi

Podsumowanie Experience Jam #2

Pobierz podsumowanie warsztatów Experience Jam, na których skupiliśmy się na elemencie projektowania zachwytów i unikania frustracji w usługach. Projektując zachwyty warto skupić się na określonym etapie realizacji danej usługi i szukać mikro ulepszeń. Tu bardzo przydaje się podejście design thinking do empatii. Każdy zespół opracował na koniec Kartę Pomysłu Finalnego, która zgromadziła i uporządkowała wiedzą z całego warsztatu. Grupa pracowała na Ścieżce Doświadczeń Klienta, aby łatwiej skupić się na szukaniu zachwytów i punktów styku firmy i odbiorcy.

Sprawdź jak wyglądały kolejne kroki i narzędzia w podsumowaniu.

Pobierz podsumowanie tutaj!
Podaj adres e-mail, na który mamy wysłać plik

„5 kreatywnych rytuałów" - przewodnik do twórczej odwagi

Zapisz się na listę odbiorców naszego newslettera z cotygodniowymi inspiracjami, a w prezencie otrzymasz 5 rytuałów wspierających budowanie kreatywnych nawyków.

size: xs
size: sm
size: md
size: lg
size: xl
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
Ta witryna korzysta z plików cookie, aby poprawić usługę i dostarczyć dopasowane reklamy. Korzystanie z tej witryny jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystanie plików cookie. Zobacz naszą Politykę plików cookies.