N Newsletter
Kurs zamknięty | poziom Drugi: Moderuj

Oferta specjalna - 3 za 2

3 za 2

Wdrażaj design thinking w swoim zespole, firmie, organizacji. Stwórz zespół moderatorów, którzy poprowadzą projekty nową metodą. Wzmocnij innowacyjność i twórczą odwagę. Zapisz dwie osoby na Kurs Moderatora Design Thinking, a trzecie  miejsce otrzymasz gratis. 


Dlaczego warto?

Z naszego doświadczenia wynika, że nie ma efektywniejszego sposobu na wdrożenie design thinking jako metody pracy niż wewnętrzna kadra moderatorów. Realizując projekty, wykorzystując narzędzia poznane podczas Kursu nasi Absolwenci zmieniają kulturę organizacji na bardziej innowacyjną i zwinną. Przy okazji edukują innych pracowników na temat samej metody. 

 

Jak to działa? 

1. Wybierz edycję kursu: https://www.dt-institute.pl/oferta/dla-moderatorow/

2. Skorzystaj z promocji

3. Gotowe! 

 

Regulamin:

  • Promocja dotyczy udziału wszystkich trzech osób w jednej edycji kursu. Z promocji można korzystać wiele razy.
  • Wszystkie miejsca powinny być zakupione przez jeden podmiot (pozycje na jednej fakturze).

Kurs Moderatora Design Thinking to:

  • 5 dni doświadczenia „deep dive” - głębokiego zanurzenia w naukę i pracę metodą design thinking
  • trzykrotne przejście przez wszystkie 5 etapów metody design thinking
  • 1h konsultacji z naszym strategiem po kursie
  • certyfikat wydany przez Design Thinking Institute
  • podczas kursu online pokazujemy i dzielimy się sprawdzonymi przez nas narzędziami do pracy zdalnej
  • dostęp do pakietu case study’s i prezentacji, również po zakończeniu kursu

Harmonogram

Kursu Moderatora Design Thinking indywidualnego dla Twojej organizacji

Podstawy, historia i teoria design thinking

Podstawy, historia i teoria design thinking
Design thinking to: proces, przestrzeń, ludzie. Rolą moderatora jest dbanie o te 3 elementy. W tym dniu popracujemy nad tym jak to robić. Rzeczywistość zmienia się coraz szybciej. Dla kogo ją tworzymy? Mówi się, że projektanci to jedna z profesji, która posiada umiejętności i narzędzia myślowe mogące sprostać tym niezapowiedzianym wyzwaniom. Na zajęciach nie tylko dowiesz się skąd się wzięło DT i co wpływa na niezwykłą efektywność tej metody pracy, ale też będziesz miał od razu możliwość przećwiczenia doboru jej kluczowych elementów.

Dzień drugi

Empatia: Jak wejść w buty użytkownika? Zestaw praktycznych narzędzi.
Użytkownicy usług i produktów są bardzo różni, inaczej z nich korzystają, kupują; mają różne wartości i nawyki. Jak najprościej znaleźć ich wspólne potrzeby? Na zajęciach poznasz konkretne metody budowania wartościowych i głębokich insightów użytkowników.

Dzień trzeci

Diagnoza potrzeb i generowanie pomysłów. „Creative confidence”. Burza mózgów skuteczniej. Inne techniki kreatywne.
Po tym warsztacie już nigdy nie powiesz „nie mam pomysłu”. Kreatywność to nie geniusz, to metody, które poznasz podczas zajęć. Dowiesz się od czego zacząć, co jest ważne i jak pobudzić siebie i zespół do naprawdę aktywnej kreacji. Ale najpierw nauczysz się trafnie diagnozować ukryte potrzeby użytkowników przy wykorzystaniu kolejnych sprawdzonych technik.

Dzień czwarty

Prototypowanie i testowanie. Zasady. Rodzaje prototypów produktów i usług. Praktyczne wskazówki. Konkretne narzędzia.
Nie można skutecznie tworzyć innowacyjnych usług i produktów czy rozwiązywać problemów bez przygotowania wcześniej prototypu. Prosty prototyp ma dwie podstawowe zalety: 1. Praca nad prototypem, nawet na bardzo wczesnych etapach, powoduje, że zespół zaczyna działać zamiast tylko rozmawiać. 2. Prototyp wprowadza nowy język do kontaktu z klientem czy użytkownikiem. Dowiesz się jak budować i testować prototypy zbudowane wg różnych metod: scenki, makiety, prototypy fizyczne. W tym dniu dowiecie się jak sprawdzić co działa w prototypach i jak pomóc zespołowi rozwijać wybrane pomysły, a także jak na etapie testowania sprawdzić potencjał danego pomysłu.

Dzień piąty

Design Thinking Jam „Usługi przyszłości”.
Jednodniowe warsztaty kreatywne, podczas których przejdziemy cały proces design thinking w praktyce od użytkownika po rozwiązanie. Będziemy pracować nad rzeczywistym wyzwaniem biznesowym „Jaką nową usługę pokochają klienci?” przechodząc przez wszystkie etapy metody DT: Empatię, Diagnozę potrzeb, Generowanie pomysłów, Prototypowanie i Testowanie. Podczas Jamu uczestnicy zostaną podzieleni na 4 zespoły. Każdy zespół będzie pracować nad inną perspektywą potrzeb ludzi, wychodząc od przygotowanych rzeczywistych Person reprezentujących użytkowników.
Po ukończeniu firma lub organizacja zyskuje certyfikowanego inspiratora zmian.

Co zyska uczestnik kursu?

  • moderatora procesów i projektów opartych na skutecznej metodzie design thinking
  • skracanie procesów decyzyjnych w Twoim zespole
  • wzrost Twojej pewności kreatywnej
  • przygotowanego lidera zespołu projektowego
  • konkretne narzędzia do poprawy skuteczności komunikacji i dawania konstruktywnego feedbacku

Co zyska uczestnik kursu?

  • kompetencje do prowadzenia warsztatów i procesów metodą design thinking
  • możliwość ćwiczenia moderowania i wykorzystania narzędzi w pracy z grupą
  • konkretne, sprawdzone przez nas narzędzia dla przeprowadzenia każdego z etapów procesu design thinking
  • certyfikat wydany przez Design Thinking Institute

„5 kreatywnych rytuałów" - przewodnik do twórczej odwagi

Zapisz się na listę odbiorców naszego newslettera z cotygodniowymi inspiracjami, a w prezencie otrzymasz 5 rytuałów wspierających budowanie kreatywnych nawyków.

size: xs
size: sm
size: md
size: lg
size: xl
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
Ta witryna korzysta z plików cookie, aby poprawić usługę i dostarczyć dopasowane reklamy. Korzystanie z tej witryny jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystanie plików cookie. Zobacz naszą Politykę plików cookies.