N Newsletter
Kurs dedykowany | poziom Drugi: Moderuj

Kurs Moderatora Design Thinking

Kurs dedykowany

Zapytaj o ofertę opiekuna kursu

Katarzyna Talaga-Korcz

+48 608 671 777

Kurs Moderatora Design Thinking dla Twojej organizacji

Kurs Moderatora Design Thinking skierowana do grupy zamkniętej Twojej firmy lub organizacji, to duża dawka wiedzy podana w przystępny i ciekawy sposób.

Zajęcia prowadzone są przez doświadczonych praktyków z Design Thinking Institute, którzy nie tylko przekażą Wam swoją wiedzę, ale również pobudzą kreatywne myślenie uczestników.

Dzięki kursowi uczestnicy zyskają kompetencje do prowadzenia warsztatów i procesów metodą design thinking, dzięki czemu poradzą sobie z najbardziej wymagającymi wyzwaniami biznesu.

Dla kogo i jak?

  • dla wszystkich osób zainteresowanych zdobyciem nowych kompetencji z zakresu design thinking
  • online lub stacjonarnie
  • pracowników działu marketingu, sprzedaży, HR, rozwoju, UX
  • konsultantów biznesowych
  • trenerów

Co ma w sobie nasz kurs?

  • 5 dni doświadczenia „deep dive” - głębokiego zanurzenia w naukę i pracę metodą design thinking
  • trzykrotne przejście przez wszystkie 5 etapów metody design thinking
  • 1h konsultacji z naszym strategiem po kursie
  • certyfikat wydany przez Design Thinking Institute
  • podczas kursu online pokazujemy i dzielimy się sprawdzonymi przez nas narzędziami do pracy zdalnej
  • dostęp do pakietu case study’s i prezentacji, również po zakończeniu kursu

Harmonogram

Kursu Moderatora Design Thinking indywidualnego dla Twojej organizacji

Dzień pierwszy

Podstawy, historia i teoria design thinking
Design thinking to: proces, przestrzeń, ludzie. Rolą moderatora jest dbanie o te 3 elementy. W tym dniu popracujemy nad tym jak to robić. Rzeczywistość zmienia się coraz szybciej. Dla kogo ją tworzymy? Mówi się, że projektanci to jedna z profesji, która posiada umiejętności i narzędzia myślowe mogące sprostać tym niezapowiedzianym wyzwaniom. Na zajęciach nie tylko dowiesz się skąd się wzięło DT i co wpływa na niezwykłą efektywność tej metody pracy, ale też będziesz miał od razu możliwość przećwiczenia doboru jej kluczowych elementów.

Dzień drugi

Empatia: Jak wejść w buty użytkownika? Zestaw praktycznych narzędzi.
Użytkownicy usług i produktów są bardzo różni, inaczej z nich korzystają, kupują; mają różne wartości i nawyki. Jak najprościej znaleźć ich wspólne potrzeby? Na zajęciach poznasz konkretne metody budowania wartościowych i głębokich insightów użytkowników.

Dzień trzeci

Diagnoza potrzeb i generowanie pomysłów. „Creative confidence”. Burza mózgów skuteczniej. Inne techniki kreatywne.
Po tym warsztacie już nigdy nie powiesz „nie mam pomysłu”. Kreatywność to nie geniusz, to metody, które poznasz podczas zajęć. Dowiesz się od czego zacząć, co jest ważne i jak pobudzić siebie i zespół do naprawdę aktywnej kreacji. Ale najpierw nauczysz się trafnie diagnozować ukryte potrzeby użytkowników przy wykorzystaniu kolejnych sprawdzonych technik.

Dzień czwarty

Prototypowanie i testowanie. Zasady. Rodzaje prototypów produktów i usług. Praktyczne wskazówki. Konkretne narzędzia.
Nie można skutecznie tworzyć innowacyjnych usług i produktów czy rozwiązywać problemów bez przygotowania wcześniej prototypu. Prosty prototyp ma dwie podstawowe zalety: 1. Praca nad prototypem, nawet na bardzo wczesnych etapach, powoduje, że zespół zaczyna działać zamiast tylko rozmawiać. 2. Prototyp wprowadza nowy język do kontaktu z klientem czy użytkownikiem. Dowiesz się jak budować i testować prototypy zbudowane wg różnych metod: scenki, makiety, prototypy fizyczne. W tym dniu dowiecie się jak sprawdzić co działa w prototypach i jak pomóc zespołowi rozwijać wybrane pomysły, a także jak na etapie testowania sprawdzić potencjał danego pomysłu.

Dzień piąty

Design Thinking Jam „Usługi przyszłości”.
Jednodniowe warsztaty kreatywne, podczas których przejdziemy cały proces design thinking w praktyce od użytkownika po rozwiązanie. Będziemy pracować nad rzeczywistym wyzwaniem biznesowym „Jaką nową usługę pokochają klienci?” przechodząc przez wszystkie etapy metody DT: Empatię, Diagnozę potrzeb, Generowanie pomysłów, Prototypowanie i Testowanie. Podczas Jamu uczestnicy zostaną podzieleni na 4 zespoły. Każdy zespół będzie pracować nad inną perspektywą potrzeb ludzi, wychodząc od przygotowanych rzeczywistych Person reprezentujących użytkowników
Po ukończeniu firma lub organizacja zyskuje certyfikowanego inspiratora zmian.

Co zyska pracodawca?

  • moderatora procesów i projektów opartych na skutecznej metodzie design thinking
  • skracanie procesów decyzyjnych w Twoim zespole
  • wzrost Twojej pewności kreatywnej
  • przygotowanego lidera zespołu projektowego
  • konkretne narzędzia do poprawy skuteczności komunikacji i dawania konstruktywnego feedbacku

Co zyska uczestnik kursu?

  • kompetencje do prowadzenia warsztatów i procesów metodą design thinking
  • możliwość ćwiczenia moderowania i wykorzystania narzędzi w pracy z grupą
  • konkretne, sprawdzone przez nas narzędzia dla przeprowadzenia każdego z etapów procesu design thinking
  • certyfikat wydany przez Design Thinking Institute

Newsletter

Wartościowe artykuły o design thinking wprost do Twojej skrzynki!

size: xs
size: sm
size: md
size: lg
size: xl
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
Ta witryna korzysta z plików cookie, aby poprawić usługę i dostarczyć dopasowane reklamy. Korzystanie z tej witryny jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystanie plików cookie. Zobacz naszą Politykę plików cookies.