N Newsletter
Kurs zamknięty | poziom Drugi: Moderuj

Pakiet Flexi

Kurs zamknięty

Zapytaj o ofertę opiekuna kursu

Katarzyna Talaga-Korcz

+48 608 671 777

Pakiet Flexi

Z myślą o firmach, dla których tworzenie kultury innowacji jest ważnym aspektem, stworzyliśmy ofertę pakietu Flexi, czyli karnetu dla firm obejmującego uczestnictwo 8 osób w Kursie Moderatora Design Thinking w formie stacjonarnej lub online organizowanego przez Design Thinking Institute.

Jak działa pakiet Flexi?

  • kupujesz 8 miejsc dla pracowników swojej firmy na otwarty Kurs Moderatora Design Thinking stacjonarny lub online (do wyboru)
  • uczestnicy wybierają dogodny dla siebie termin w przeciągu 6 miesięcy od dnia zakupu, rezerwując go przez naszą stronę lub kontaktując się z nami
  • firma zyskuje oszczędność 10% względem zakupu pojedynczego miejsca na ten sam kurs

Kurs Moderatora Design Thinking to:

  • 5 dni doświadczenia „deep dive” - głębokiego zanurzenia w naukę i pracę metodą design thinking
  • trzykrotne przejście przez wszystkie 5 etapów metody design thinking
  • 1h konsultacji z naszym strategiem po kursie
  • certyfikat wydany przez Design Thinking Institute
  • podczas kursu online pokazujemy i dzielimy się sprawdzonymi przez nas narzędziami do pracy zdalnej
  • dostęp do pakietu case study’s i prezentacji, również po zakończeniu kursu

Harmonogram

Kursu Moderatora Design Thinking

Przygotowanie

dt kursu w formule online
Przed rozpoczęciem szkolenia każdy uczestnik kursu otrzymuje dostęp do panelu kursu Design Thinking Start, który będzie aktywnym przygotowaniem (pre-work) do kwestii poruszanych przez prowadzące.

Dzień 1

Podstawy, historia i teoria design thinking
Design thinking to: proces, przestrzeń, ludzie. Rolą moderatora jest dbanie o te 3 elementy. W tym dniu popracujemy nad tym jak to robić. Rzeczywistość zmienia się coraz szybciej. Dla kogo ją tworzymy? Mówi się, że projektanci to jedna z profesji, która posiada umiejętności i narzędzia myślowe mogące sprostać tym niezapowiedzianym.

Dzień 2

Empatia: Jak wejść w buty użytkownika? Zestaw praktycznych narzędzi
Użytkownicy usług i produktów są bardzo różni, inaczej z nich korzystają, kupują; mają różne wartości i nawyki. Jak najprościej znaleźć ich wspólne potrzeby? Na zajęciach poznasz konkretne metody budowania wartościowych i głębokich insightów użytkowników.

Dzień 3

Diagnoza Potrzeb i Generowanie pomysłów. „Creative confidence”. Burza mózgów skuteczniej. Inne techniki kreatywne.
Po tym warsztacie już nigdy nie powiesz „nie mam pomysłu”. Kreatywność to nie geniusz, to metody, które poznasz podczas zajęć. Dowiesz się od czego zacząć, co jest ważne i jak pobudzić siebie i zespół do naprawdę aktywnej kreacji. Ale najpierw nauczysz się trafnie diagnozować ukryte potrzeby użytkowników przy wykorzystaniu kolejnych sprawdzonych technik

Dzień 4

Prototypowanie i testowanie. Zasady. Rodzaje prototypów produktów i usług. Praktyczne wskazówki. Konkretne narzędzia
Nie można skutecznie tworzyć innowacyjnych usług i produktów czy rozwiązywać problemów bez przygotowania wcześniej prototypu. Prosty prototyp ma dwie podstawowe zalety: 1. Praca nad prototypem, nawet na bardzo wczesnych etapach, powoduje, że zespół zaczyna działać zamiast tylko rozmawiać. 2. Prototyp wprowadza nowy język do kontaktu z klientem czy użytkownikiem. Dowiesz się jak budować i testować prototypy zbudowane wg różnych metod: scenki, makiety, prototypy fizyczne. W tym dniu dowiecie się jak sprawdzić co działa w prototypach i jak pomóc zespołowi rozwijać wybrane pomysły, a także jak na etapie testowania sprawdzić potencjał danego pomysłu.

Dzień 5

Design Thinking Jam „Usługi przyszłości”.
Jednodniowe warsztaty kreatywne, podczas których przejdziemy cały proces design thinking w praktyce od użytkownika po rozwiązanie. Będziemy pracować nad rzeczywistym wyzwaniem biznesowym „Jaką nową usługę pokochają klienci?” przechodząc przez wszystkie etapy metody DT: Empatię, Diagnozę potrzeb, Generowanie pomysłów, Prototypowanie i Testowanie. Podczas Jamu uczestnicy zostaną podzieleni na 4 zespoły. Każdy zespół będzie pracować nad inną perspektywą potrzeb ludzi, wychodząc od przygotowanych rzeczywistych Person reprezentujących użytkowników.
Certyfikat ukończenia Kursu Moderatora Design Thinking Online wydany przez Design Thinking Institute

Co zyskują uczestnicy kursu?

  • kompetencje do prowadzenia warsztatów i procesów metodą design thinking
  • konkretne, sprawdzone w Polsce narzędzia dla przeprowadzenia każdego z etapów procesu design thinking
  • możliwość ćwiczenia moderowania i wykorzystania narzędzi w pracy z grupą
  • stały dostęp do kursu Design Thinking Start (w przypadku kursów online)
  • certyfikat wydany przez Design Thinking Institute
  • 1h konsultacji z naszym strategiem po kursie
  • dostęp do pakietu case study’s i prezentacji
  • możliwość dołączenia do grupy absolwentów_tek Kursu Moderatora Design Thinking na Facebook'u, przestrzeni w której wymieniamy się interesującymi case study, dyskutujemy na temat codziennej pracy moderatora, współpracujemy i wspieramy się

Co zyskuje pracodawca?

  • 8 inspiratorów zmian w firmie
  • 8 moderatorów procesów i projektów opartych na skutecznej metodzie design thinking
  • 8 przygotowanych liderów zespołu projektowego
  • skracanie procesów decyzyjnych w Twoim zespole
  • przygotowanie 8 pracowników do prezentowania pomysłów
  • wzrost pewności kreatywnej przeszkolonych pracowników
  • konkretne narzędzia do poprawy skuteczności komunikacji i dawania konstruktywnego feedbacku

Wartościowe artykuły o design thinking wprost do Twojej skrzynki!

size: xs
size: sm
size: md
size: lg
size: xl
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
Ta witryna korzysta z plików cookie, aby poprawić usługę i dostarczyć dopasowane reklamy. Korzystanie z tej witryny jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystanie plików cookie. Zobacz naszą Politykę plików cookies.