Czy kreatywność jest potrzebna? Co ona oznacza? Czym jest środowisko pracy wspierające kreatywność? Jakie potrzeby mają pracownicy? Jakie – pracodawcy?
Od czego zależy, czy kreatywność jest normą w firmie?
Rozpoczynamy wycieczkę po krainie kreatywności. Pierwsza część podróży to właśnie ten raport. Podsumowaliśmy w nim kluczowe wnioski z kilku miesięcy pracy 25-osobowej grupy badaczy związanych z Design Thinking Institute. Tak duża liczba zaangażowanych osób zagwarantowała podwójną i potrójną weryfikację rzetelności badań.
Mamy nadzieję, że potrzeby zdiagnozowane podczas badań będą dla Ciebie i Twojej firmy bodźcem i inspiracją, żeby przyjrzeć się Waszej organizacji. Czy opiekujecie się Waszą kreatywnością? Czy chcecie się nią opiekować? Czy wsparcia potrzebują pracownicy? Czy może liderzy? Co Ty możesz zrobić dzisiaj?
Zapraszamy Was do świata nowych potrzeb w obszarze kreatywności w pracy.
Pełen raport można pobrać TUTAJ