Zajęcia prowadzone są przez doświadczonych praktyków z Design Thinking Institute, którzy nie tylko przekażą Wam swoją wiedzę, ale również pobudzą Wasze kreatywne myślenie.
Dzięki kursowi zyskacie kompetencje do prowadzenia warsztatów i procesów metodą design thinking, wejdziecie na wyższy poziom rozwoju i poznacie super ludzi!
Po kursie nadal Cię wspieramy - masz od nas 1h konsultacji w pakiecie oraz nieograniczony dostęp do kursu Design Thinking Start. Dodatkowo też zapisując się do zamkniętej grupy na FB możesz wymieniać się swoimi doświadczeniami z innymi przeszkolonymi przez nas moderatorami.
Katarzyna Talaga-Korcz
Strateg, który wierzy, że "każdy jest kreatywny". Na co dzień odpowiedzialna za produkt Nowy Ład, w ramach którego wypracowuje warsztatowo wyróżniające marki dla MSP. Swoje doświadczenie zdobywała podczas pracy dla: ENEA S.A, Zdrojowa Invest, PLL LOT, Bayer oraz warsztatów dla Volkswagen Polska, PAYU, IKEA, TEDx Poznań.
Sara Kapela
Moderatorka procesów design thinking i budowania strategii komunikacji dla marki. Prowadzi Kurs Moderatora Design Thinking w całej Polsce. Warsztaty i procesy design thinking prowadziła dla m.in.: PwC, Sokołów, PZU, Cognifide, Miasto Warszawa, Selena, IKEA, Black Red White, Metlife, Capgemini, Primavika, Poli, BabyOno, Formo.
Jędrzej Szynkowski
Psycholog, doradca zawodowy, trener. Autor warsztatów i programów szkoleniowych z zakresu kreatywności i twórczego rozwiązywania problemów. Uważa, że treningi twórczości mają sens tylko wtedy, kiedy wychodzą poza zabawę i prowadzą do użytecznych rozwiązań. Właściciel pokaźnej kolekcji gier i niestrudzony popularyzator wykorzystywania planszówek w edukacji. Prywatnie miłośnik gitarowych brzmień, brytyjskiego poczucia humoru, literatury grozy (King i Lovecraft) oraz seriali z lat 90.- w szczególności „Z archiwum X” i „Przystanku Alaska”.
Agnieszka Chrostowska
Mówi o sobie, że jest Magdą Gessler dla sklepów. Od ponad 10 lat bada i projektuje doświadczenie użytkownika przestrzeni publicznych i komercyjnych. Specjalizuje się w zwiększaniu efektywności miejsc handlowych poprzez zapewnienie optymalnego doświadczenia klienta i jak najlepszej komunikacji. Ma na swoim koncie opracowania i wdrożenia nowego standardu doświadczenia klienta dla sieci Plus GSM, BNP Paribas, BOŚ Bank, PKO Bank Polski, EURO RTV AGD, LUX MED, Eurobank, Shell i wiele innych. W wolnym czasie śpiewa, koncertuje, nagrywa i produkuje wydarzenia muzyczne.