N Newsletter
kurs stacjonarny | poziom Drugi: Moderuj

Kurs Moderatora Design Thinking Warszawa - 5 dni

Gdzie i kiedy?
13–17.09.2021  |  Szczegóły
Warszawa
3800,00 zł
3500,00 zł netto

Kurs Moderatora Design Thinking to duża dawka wiedzy podana w przystępny i ciekawy sposób.

Zajęcia prowadzone są przez doświadczonych praktyków z Design Thinking Institute, którzy nie tylko przekażą Wam swoją wiedzę, ale również pobudzą Wasze kreatywne myślenie.

Dzięki kursowi zyskacie kompetencje do prowadzenia warsztatów i procesów metodą design thinking, wejdziecie na wyższy poziom rozwoju i poznacie super ludzi i to w jakich fantastycznych okolicznościach przyrody!

Dla kogo jest ten kurs?

Dla wszystkich osób zainteresowanych zdobyciem nowych kompetencji z zakresu design thinking. W szczególności dla:
  • pracowników działu marketingu, sprzedaży, HR, rozwoju i UX
  • trenerów
  • konsultantów biznesowych
  • pracowników agencji kreatywnych

Przez 5 dni kursu:

  • doświadczysz „deep dive” - głębokiego zanurzenia w naukę i pracę metodą design thinking
  • będziesz mieć okazję poćwiczenia samodzielnego moderowanie grupy
  • już podczas kursu będziesz mieć czas na inkubację wiedzy i każdego dnia odkrycie czegoś nowego dla siebie
  • trzy razy przejdziesz przez wszystkie 5 etapów metody design thinking
  • 5 dni to nie tylko więcej pracy i ćwiczeń, ale też więcej chwil podczas, których nasi eksperci chętnie odpowiedzą na Twoje pytania
  • będziesz mogła_mógł skupić się wyłącznie na design thinking i zrobić sobie urlop od codzienności
  • spotkasz ludzi z różnych branż
  • zadbamy o zdrowe i bardzo smaczne przerwy rekompensujące kreatywną pracę

Harmonogram

Krok po kroku w świat design thinking

Dzień 1

Podstawy / historia / teoria design thinking.
Design thinking to: proces, przestrzeń, ludzie. Rolą moderatora jest dbanie o te 3 elementy. W tym dniu popracujemy nad tym jak to robić. Rzeczywistość zmienia się coraz szybciej. Dla kogo ją tworzymy? Mówi się, że projektanci to jedna z profesji, która posiada umiejętności i narzędzia myślowe mogące sprostać tym niezapowiedzianym wyzwaniom. Na zajęciach nie tylko dowiesz się skąd się wzięło DT i co wpływa na niezwykłą efektywność tej metody pracy, ale też będziesz miał od razu możliwość przećwiczenia doboru jej kluczowych elementów, z uwzględnieniem perspektywy pracy on-line.

Dzień 2

Empatia: Jak wejść w buty użytkownika? Zestaw praktycznych narzędzi.
Użytkownicy usług i produktów są bardzo różni, inaczej z nich korzystają, kupują; mają różne wartości i nawyki. Jak najprościej znaleźć ich wspólne potrzeby? Na zajęciach poznasz konkretne metody budowania wartościowych i głębokich insightów użytkowników.

Dzień 3

Diagnoza Potrzeb i Generowanie pomysłów. „Creative confidence". Burza mózgów skuteczniej. Inne techniki kreatywne.
Po tym warsztacie już nigdy nie powiesz „nie mam pomysłu”. Kreatywność to nie geniusz, to metody, które poznasz podczas zajęć. Dowiesz się od czego zacząć, co jest ważne i jak pobudzić siebie i zespół do naprawdę aktywnej kreacji. Ale najpierw, nauczysz się trafnie diagnozować ukryte potrzeby użytkowników przy wykorzystaniu kolejnych sprawdzonych technik.

Dzień 4

Prototypowanie i testowanie. Zasady. Rodzaje prototypów, produktów i usług. Praktyczne wskazówki. Konkretne narzędzia.
Nie można skutecznie tworzyć innowacyjnych usług i produktów czy rozwiązywać problemów bez przygotowania wcześniej prototypu. Prosty prototyp ma dwie podstawowe zalety. Jedna to praca nad prototypem, nawet na bardzo wczesnych etapach, powoduje, że zespół zaczyna działać zamiast tylko rozmawiać. A druga to, że prototyp wprowadza nowy język do kontaktu z klientem czy użytkownikiem. Dowiesz się jak budować i testować prototypy zbudowane wg różnych metod: scenki, makiety, prototypy fizyczne. W tym dniu dowiecie się jak sprawdzić co działa w prototypach i jak pomóc zespołowi rozwijać wybrane pomysły, a także jak na etapie testowania sprawdzić potencjał danego pomysłu.

Dzień 5

Design Thinking Jam „Usługi przyszłości”.
Jednodniowe warsztaty kreatywne, podczas których przejdziemy cały proces design thinking w praktyce od użytkownika po rozwiązanie. Będziemy pracować nad rzeczywistym wyzwaniem biznesowym „Jaką nową usługę pokochają klienci?” przechodząc przez wszystkie etapy metody DT: Empatię, Diagnozę potrzeb, Generowanie pomysłów, Prototypowanie i Testowanie. Podczas Jamu uczestnicy zostaną podzieleni na 4 zespoły. Każdy zespół będzie pracować nad inną perspektywą potrzeb ludzi, wychodząc od przygotowanych rzeczywistych Person reprezentujących użytkowników.

Experience hour

Czyli czas na dyskusje i wymianę doświadczeń.
Na koniec każdy z uczestników otrzymuje Certyfikat ukończenia kursu wydany przez Design Thinking Institute.

Co zyskasz?

  • kompetencje do prowadzenia warsztatów i procesów metodą DT
  • konkretne, sprawdzone w Polsce narzędzia dla przeprowadzenia każdego z etapów procesu DT
  • możliwość ćwiczenia moderowania i wykorzystania narzędzi w pracy z grupą
  • komplet materiałów
  • pierwszy w Polsce Design Thinking Starter; pakiet do samodzielnego przeprowadzenia procesu metodą DT
  • certyfikat wydany przez Design Thinking Institute
  • 1h konsultacji z naszym strategiem po kursie
  • dostęp do pakietu case study’s i prezentacji
  • możliwość dołączenia do grupy absolwentów_tek Kursu Moderatora Design Thinking, przestrzeni w której wymieniamy się interesującymi case study, dyskutujemy na temat codziennej pracy moderatora, współpracujemy i wspieramy się

Co zyska Twój pracodawca?

  • inspiratora zmian w firmie
  • moderatora procesów i projektów opartych na skutecznej metodzie design thinking
  • przygotowanego lidera zespołu projektowego
  • skracanie procesów decyzyjnych w Twoim zespole
  • Twoje przygotowanie do prezentowania pomysłów
  • wzrost Twojej pewności kreatywnej
  • konkretne narzędzia do poprawy skuteczności komunikacji i dawania konstruktywnego feedbacku
PROWADZĄCY

Sara Kapela

DT MASTER. Projektuje procesy design thinking i facylituje warsztaty. Od ponad 6 lat działa w branży projektowania usług. Rozwija produkty wewnętrzne, tworzy i prowadzi nowe kursy design thinking. Zarządza projektami strategicznymi i innowacyjnymi dla klientów z biznesu, administracji publicznej i MŚP. Doświadczenie zdobywała realizując projekty m.in. dla: PwC, IKEA, Credit Agricole, Orange.

Ewelina Wyczółkowska

DT MASTER. Project managerka w zespole Design Thinking Institute. Certyfikowany moderator design thinking oraz entuzjastka wszelkich narzędzi usprawniających realizację projektów. Nie znosi wielogodzinnych, nieefektywnych spotkań. Wierzy, że mogą być efektywne i zna na to skuteczne metody.

Agnieszka Chrostowska

DTI DREAM TEAM. Mówi o sobie, że jest Magdą Gessler dla sklepów. Od ponad 10 lat bada i projektuje doświadczenie użytkownika przestrzeni publicznych i komercyjnych. Specjalizuje się w zwiększaniu efektywności miejsc handlowych poprzez zapewnienie optymalnego doświadczenia klienta i jak najlepszej komunikacji. Ma na swoim koncie opracowania i wdrożenia nowego standardu doświadczenia klienta dla sieci Plus GSM, BNP Paribas, BOŚ Bank, PKO Bank Polski, EURO RTV AGD, LUX MED, Eurobank, Shell i wiele innych. W wolnym czasie śpiewa, koncertuje, nagrywa i produkuje wydarzenia muzyczne.

OPINIE ABSOLWENTÓW

Newsletter

Wartościowe artykuły o design thinking wprost do Twojej skrzynki!

size: xs
size: sm
size: md
size: lg
size: xl
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
Ta witryna korzysta z plików cookie, aby poprawić usługę i dostarczyć dopasowane reklamy. Korzystanie z tej witryny jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystanie plików cookie. Zobacz naszą Politykę plików cookies.