N Newsletter
kurs online live | poziom Trzeci: Pogłębiaj

Diagnozowanie potrzeb od kuchni

Kiedy?
09–30.09.2021
800,00 zł netto

Naucz się jak klastrować potrzeby w oparciu o insighty z wywiadów z różnymi użytkownikami. Zamień je na atrakcyjne wyzwania projektowe.

Jak znaleźć wspólne potrzeby bazując na wywiadach z różnorodnymi użytkownikami, w tym często ekstremalnymi? Sprawdź sam_a podczas tego praktycznego kursu.

Zaczniemy od zapoznania się z realnymi wywiadami, następnie wspólnie stworzymy klasty potrzeb, zweryfikujemy je z celami projektu, nadamy im nazwy gwarantujące wspólne zrozumienie tematu. Następnie wyszukamy analogie i trendy z innych branż, żeby rozszerzyć perspektywę i zainspirować się nowymi możliwościami. Wspólnie sformułujemy wyzwanie projektowe dla poszczególnych potrzeb.

Podczas kursu pdzejdziesz przez realny case. Zadasz wszystkie pytania, które przyjdą Ci do głowy. Doświadczysz całego procesu w bezpiecznym środowisku zanim zaczniesz prowadzić większe procesy samodzielnie.

Co to jest:

  • praktyka i edukacja w jednym
  • uczestnicy tworzą zespół projektowy
  • 4 spotkania w formie webinarów z instrukcjami dotyczącymi poszczególnych etapów
  • praca własna pomiędzy spotkaniami
  • wsparcie ekspertów DTI w formie dodatkowych cotygodniowych sesji Q&A

Znajomość metod diagnozowania potrzeb i tworzenia wyzwań projektowych metodą design thinking może przyczynić się do powstawania innowacji. Największy potencjał do tworzenia nowych usług i produktów znajduje się w działach product development, HR, R&D, marketingu, UX oraz wśród trenerów i konsultantów biznesowych i pracowników agencji kreatywnych.

Dla kogo?

Dla osób, które chcą się nauczyć realizować projekty metodą design thinking.
Kurs dostępny dla osób z wszystkich branż. Proces jest uniwersalny. Ten sam framework możesz zastosować w swoim obszarze.

Co zyskasz?

  • Odkryjemy kulisy procesu stosowanego w Design Thinking Institute.
  • Zrealizujesz swój pierwszy proces diagnozowania potrzeb metodą DT na realnym wyzwaniu w bezpiecznym środowisku.
  • Przejdziesz przez pełny cykl etapu diagnozy potrzeb metodą design thinking.
  • Podczas kursu będziesz aktywnie uczestniczyć w procesie.
  • Otrzymasz cotygodniowy feedback dotyczący każdego z etapów.
  • Zrealizujesz wszystkie elementy nie wychodząc z domu/ biura.
  • Poznasz metodę pracy zdalnej przy projektach DT.

Harmonogram kursu

Moduł 1. Diagnozowanie potrzeb

09.09.2021, godz. 14:00 - 16:30
Jak dobrze nazwać potrzeby? | Co to jest „niezaadresowana potrzeba” użytkownika? | Jak odróżnić potrzebę od rozwiązania? | Jak szukać głębokich potrzeb? | Nazywanie potrzeb.

Moduł 2. Klastrowanie potrzeb i potwierdzenie hipotez

09.09.2021, godz. 14:00 - 16:30
Jak wybrać kluczowe potrzeby? | Które z potrzeb dają potencjał na rozwój pomysłów? | Po co robić klastry potrzeb? | Jak zaangażować zespół i po co?

Praca własna

09-14.09.2021
Nazwy dla klastrów potrzeb. | Obserwacje potrzeb w innych branżach.

Sesja Q&A

14.09.2021, godz. 14:00 - 15:00

Moduł 3. Analogie i trendy

16.09.2021, godz. 14:00 - 16:30
Czy i jak możemy sprawdzić trafność naszych wyborów? | Jak szukać inspiracji w analogiach?

Praca własna

16-21.09.2021
Dodatkowe analogie

Moduł 4. Wyzwania projektowe

23.09.2021, godz. 14:00 - 16:30
Jak sformułować atrakcyjne wyzwania projektowe? | Co to jest redefinicja potrzeb? | Czemu służy wyzwanie projektowe? | Jak sformułować dobre wyzwanie projektowe?

Moduł 5. Mierniki do wyzwań

23.09.2021, godz. 14:00 - 16:30
Po czym poznamy, że stworzyliśmy dobre wyzwania? | Przygotowanie do raportu

Praca własna

23-28.09.2021
Dopracowanie mierników. | Opracowanie raportu z procesu.

Sesja Q&A

28.09.2021, godz. 14:00 - 15:00

Moduł 6. Podsumowanie procesu

30.09.2021, godz. 14:00 - 16:30
PROWADZĄCY

Agata Miryn-Sienkiewicz

Entuzjastka i edukatorka w obszarze zrównoważonego biznesu i rozwoju. Prowadzi firmę edukacyjno-szkoleniową Next Good Thing promującą wdrażanie strategii Gospodarki Obiegu Zamkniętego z wykorzystaniem kreatywnych metod pracy (w tym design thinking). Doświadczenie zawodowe Agaty obejmuje również wieloletnią pracę w marketingu w agencji K2 Internet oraz rozwijanie cyrkularnego modelu biznesowego jako Marketing&Strategy Manager dla start-up'u dekoeko. W design thinking uwielbia empatyzowanie z użytkownikiem oraz iteracyjność.

Newsletter

Wartościowe artykuły o design thinking wprost do Twojej skrzynki!

size: xs
size: sm
size: md
size: lg
size: xl
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
Ta witryna korzysta z plików cookie, aby poprawić usługę i dostarczyć dopasowane reklamy. Korzystanie z tej witryny jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystanie plików cookie. Zobacz naszą Politykę plików cookies.