5 marca 2024

Projektujemy zachwycające produkty i usługi

pobierz

Podsumowanie Experience Jam #2

Pobierz podsumowanie warsztatów Experience Jam, na których skupiliśmy się na elemencie projektowania zachwytów i unikania frustracji w usługach. Projektując zachwyty warto skupić się na określonym etapie realizacji danej usługi i szukać mikro ulepszeń. Tu bardzo przydaje się podejście design thinking do empatii. Każdy zespół opracował na koniec Kartę Pomysłu Finalnego, która zgromadziła i uporządkowała wiedzą z całego warsztatu. Grupa pracowała na Ścieżce Doświadczeń Klienta, aby łatwiej skupić się na szukaniu zachwytów i punktów styku firmy i odbiorcy.

Sprawdź jak wyglądały kolejne kroki i narzędzia w podsumowaniu.

5 kreatywnych rytuałów" - przewodnik do twórczej odwagi

Zapisz się na listę odbiorców naszego newslettera z cotygodniowymi inspiracjami, a w prezencie otrzymasz 5 rytuałów wspierających budowanie kreatywnych nawyków.

Iwona Gasińska

Iwona Gasińska

WŁAŚCICIELKA DESIGN THINKING INSTITUTE. Business designer, specjalizuje się w budowaniu strategii innowacji firm. Strateg biznesu wspierający firmy w zakresie tworzenia i wdrażania planów rozwojowych. Odpowiada za prowadzenie programów dla właścicieli i zarządów budujących kulturę innowacji w firmach z różnorodnych sektorów gospodarki. Pracuje zarówno z MSP jak i z korporacjami, m.in. Black Red White, Lorenz-Bahlsen, Met-Life, Vorwerk, Swiss Krono.

size: xs
size: sm
size: md
size: lg
size: xl
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a