SWISS KRONO jest jednym z największych na świecie producentów płyt i wyrobów drewnopochodnych. Szwajcarska jakość, ponad 50-cio letnia tradycja i doświadczenie w produkcji płyt i wyrobów drewnopochodnych sprawiają, że produkty SWISS KRONO są obecne w co drugim polskim domu i w ponad 75 krajach na całym świecie! Zaprosili nas, abyśmy wspólnie wypracowali rozwiązania mające na celu polepszenie doświadczeń Klienta.
Wyzwania i rozwiązanie:
Chęć zbudowania alternatywnego narzędzia do komunikacji z różnymi grupami klientów zaprowadziła SWISS KRONO do badań przeprowadzonych przez nas – Design Thinking Institute. Miały one posłużyć firmie SWISS KRONO w rozwoju alternatywnego modelu sprzedaży, który bardziej będzie angażował klientów w projektowanie wnętrza, pobudzał ich do działania i odpowiadał na ich potrzeby, tak, aby zaprojektowane narzędzie służyło zarówno klientowi indywidualnemu, projektantom jak i architektom wnętrz.
Chcąc lepiej zrozumieć potrzeby wymienionych grup klientów, zdecydowaliśmy się na badania realizowane w metodzie design thinking. Zależało nam na tym, aby spojrzeć na proces urządzania wnętrz oczami różnych osób. A w rezultacie zdefiniować nowe potrzeby w tym obszarze.
Na podstawie wyników testów opracowaliśmy koncepcję przestrzeni „Jest Miejsce” – showroomu, który:
„Jest Miejsce” stało się innowacyjnym narzędziem wspierającym klientów w projektowaniu wnętrz, co wpłynęło na zwiększenie ich zaangażowania i lojalności wobec marki Swiss Krono.